Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.SouhlasímVíce informací

Kariéra

Protože je o naše služby stále větší zájem, hledáme posilu do našeho týmu na pozici marketingového specialisty.

Aktuálně hledáme:

Marketingový specialista

Co tě u nás čeká:

  • zaškolení a průběžné vzdělávání v online marketingu
  • práce, za kterou jsou vidět reálné výsledky v podobě konkrétních poptávek z webů nebo objednávek z e-shopů
  • zvyšování pozic webů v Googlu a Seznamu
  • hledání a testování prodejních argumentů
  • úpravy textů na webech našich klientů
  • vyhodnocování prodejů e-shopů a úpravy pro vyšší obraty
  • aktivní komunikace v týmu, především s obchodníkem, copywriterem a PPC specialistou
  • telefonování našim zákazníkům a konzultování dílčích úkolů
  • pomoc s administrativou
  • práce v mladém kolektivu v klidné kanceláři v Polici nad Metují
  • možnost plného nebo částečného úvazku alespoň na 10 hodin týdně.

Co od tebe očekáváme:

  • ‌chuť neustále se vzdělávat
  • výborná znalost českého jazyka
  • systematický a důsledný přístup
  • ‌skvělé bude, pokud se zajímáš o online

Líbí se ti naše nabídka?

Pošli svůj životopis Mirkovi na jirasek@acceler.cz nebo mu zavolej na 777 30 33 55. 

Proč pracovat v Acceleru?

Staráme se o to, aby weby a e-shopy našim zákazníkům přinášely zisk.

Neztrácíme čas zdlouhavými teoretickými poradami. Raději rovnou otestujeme daný návrh a rychle tak získáme konkrétní výsledky jako např. poptávky z webu nebo objednávky e-shopu. 

Naše marketingové strategie vytváříme na základě postupů, které se nám osvědčily v konkrétních projektech.

Máme jednoduchou organizační strukturu. ‌Na poradě se vždy sejdeme všichni. Postupy vymýšlíme společně, takže každý ví, na čem kdo pracuje a za co zodpovídá.

‌Každý může ovlivnit směr projektu, vítáme nové podněty.

Každý u nás může odmítnout úkol, pokud v něm nevidí smysl, i navrhnout vlastní řešení.

Abychom přinášeli stále lepší výsledky našim zákazníkům, investujeme do vlastního vzdělávání. Nabyté znalosti sdílíme s týmem. Učíme se z úspěšných řešení, eliminujeme opakování chyb.

Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou. Proto jsou vždy při ruce kolegové, odborná školení i ukázky úspěšných řešení úkolů.

‌Firemní strategii zná u nás každý. Díky tomu do ní může přispívat svými nápady.

Složité reportování managementu u nás nenajdeš. Důležitý je výsledek práce.

Každý z nás pracuje v čase, který nejvíce svědčí jeho individuální výkonnosti. Díky pružné pracovní době pracujeme společně jen od 9 do 15 hodin. Zbývající čas si rozvrhneme v týdnu tak, aby to vyhovovalo i našim rodinám či koníčkům.

Pravidelné vyplácení mzdy v jasně daném termínu je u nás naprostou samozřejmostí.

Novinky

20. prosince 2017

Vytvořili jsme nové stránky kanceláři GOIA Office z Hradce Králové. Firma se zabývá profesionální administrací podkladů pro oddlužení fyzických a právnických osob a přípravou smluv. Díky novému webu budou moci o to dříve pomoci všem, kteří jejich služby aktuálně hledají.

Kde nás najdete?

Acceler s.r.o.
Masarykovo náměstí 93
Police nad Metují
549 54

+420 777 30 33 55

office@acceler.cz